• Начало
  • За нас
  • Работа
  • Обучения
    • Складов Мениджмънт
    • Складова логистика
    • Лийн в логистиката
    • Управление на дистрибуцията
  • Консултации
    • проектиране на склад
    • Оптимизиране на операциите
    • Въвеждане на активно заплащане
  • Управление на проекти
    • Внедряване на софтуерни решения
    • Реинженеринг на логистични процеси
  • Услуги
  • Софтуер
    • FlexSim - софтуер за 3D симулации
    • dsWMS
    • dsbRoute
  • Клиенти
  • Статии
  • Новини
  • Контакти
Логистична Академия
  • Начало
  • За нас
  • Обучения
    • Складов Мениджмънт
    • Складова логистика
    • Лийн в логистиката
    • Управление на дистрибуцията
  • Консултации
    • проектиране на склад
    • Оптимизиране на операциите
    • Въвеждане на активно заплащане
  • Софтуер
    • FlexSim - софтуер за 3D симулации
    • dsWMS
    • dsbRoute
  • Управление на проекти
    • Внедряване на софтуерни решения
    • Реинженеринг на логистични процеси
  • Статии
  • Новини
  • Работа
  • Клиенти
595-logo-algolia-nebula-blue-full.png

 

UPS с ръст на приходите по време на пандемията

427-unnamed-15963693696956.jpg

Публикувана на 02.08.2020

автор: Боян Джамбазов

През последните месеци много се говори за рецесия на световната икономика в следствие на пандемията от Covid-19. Точно в обрана посока е финансовия доклад за Q2 на 2020 година на американският логистичен гигант UPS. Според консолидирания отчет на компанията, за периода април – юни са реализирани 20,5 млрд. долара, което е с 13,4% ръст в сравнение със същия период на 2019 година. Оперативната печалба е нараснала със 7,4% до 2,3 млрд. долара.

Карол Том, главен изпълнителен директор на UPS споделя: “Резултатите ни са по-добри отколкото очаквахме и отчасти са предизвикани от промените в търсенето породени от пандемията, скок на търсенето на местния пазар (има се предвид САЩ), увеличено транспортиране на медицински средства и медикаменти, и повишен интерес на стоки от Азия“

430-upshub-15963694953354.jpg

Въпреки ръстът на приходите от местния пазар с 17.3% се наблюдава спад в печалата с 2,2%. За сметка на това печалбата от международни операции нараства с 16,3% при едва 5,7% ръст в приходите. Това ни говори, че компанията успява да продава международните си услуги при по-добър марж спрямо 2019 година. В това има резон, при положение, че през последните месеци клиентите на логистичните компании са склонни да плащат повече за доставки за да имат предимство при ползването на ограничените от пандемията транспортни коридори.

Kъм Новини

© Copyright 2020 Всички права запазени logistics-academy.bg

  • Политика за поверителност
office@logistics-academy.bg
0889-593-978