![456-проба-3-15963440949028.png](https://static.super.website/fs/super-website/userFiles/logistics/images/456-проба-3-15963440949028.png?v=1603882193)
Складов мениджмънт
![r323-mainpanel2.png](https://static.super.website/fs/super-website/userFiles/logistics/images/r323-mainpanel2.png?v=1603882202)
![458-kisspng-inventory-warehouse-stock-taking-warehouse-worker-5b48e57b6331260491185.png](https://static.super.website/fs/super-website/userFiles/logistics/images/458-kisspng-inventory-warehouse-stock-taking-warehouse-worker-5b48e57b6331260491185.png?v=1603882193)
Продължителност: 2 дни ( 16 часа )
Проверка на знанията: 20 затворени тестови въпроса
Сертификат: Издава се сертификат за успешно преминато обучение на всички с резултат от теста над 70%
Безспорно добрият мениджър трябва на първо място да е добър лидер. Добрият лидер се формира от три основни компонента.
На първо място, това са вродените качества за лидерство. Това е единственото нещо, което не се придобива. То или е вродено на човек или отсъства.
На второ място, са уменията за общуване и управление на хора. Това е способността да се увличат служителите в каузите на организацията. Тези качества се учат и придобиват. Теорията и практиката тук са разработили редица инструменти и модели, които са обобщени в термина „меки умения“ ( soft skills)
На трето място, идва експертността. Един мениджър трябва да е много добър експерт в своята област. Да е запознат в детайли със същността на своята професия. Защото думата професия означава работа, която се извършва от професионалисти. Така всяка работа може да се превърне в професия. Познанията и експертизата се наричат компетенции.
В обученията за складов мениджмънт обръщаме най-много внимание на третата част – компетенциите, като в удобни моменти даваме и съвети за някои полезни меки умения. Темите които разискваме на тези обучения са:
- Как да изберем най-правилната алтернатива в склада, като например: бързина или качество ; ръчни или автоматизирани операции и т.н.
- Ръководене и мотивация на складовите служители.
- Как да създадем безопасни и атрактивни условия на труд
- Как да остойностяваме складовите операции
- Как да нормализираме потока. Можем ли да се справим с пиковете.
- Как да планираме в краткосрочен и средно срочен план
- Как да ползваме инструменти и модели от бизнес управлението, като: Теория на ограниченията; Лийн Управление; Съревнование базирано на времето
- Основни функции на системите за управление на склад ( WMS )
- Как да измерваме нивото на обслужване на нашите клиенти.